2017 készletkisöprés

ico-phone.png

ico-basket.png

Garancia


Szakszervizek elérhetősége, hibabejelentés

Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártó a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
Az AQUA Electromax által összeszerelt számítógépeknek az AQUA Electromax a szakszervize.
 
Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.




Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:
  1. Hol van a szerviz?
  2. Mikor van nyitva a szerviz?
  3. Hogyan intézzem a garanciát?
  4. Miért gyorsabb a garanciális ügyintézés a központi szervizben?
  5. Mennyi a garanciaidő?
  6. Mi az a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
  7. 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a garancia?
  8. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
  9. Mik a garancia alól kizáró okok?
  10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
  11. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
  12. Visszavásárlás lehetőségei

1. Hol van a szerviz?
Központi szervizünk a Dohány utcai üzletünkben található a  1074 Bp, Dohány utca 36 alatt. A szerviz bejárata a Nagydiófa  utcára nyílik.
 

2. Mikor van nyitva a szerviz?
Szervizünk munkanapokon 10-18 óráig tart nyitva

3. Hogyan intézzem a garanciát?
  • Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk,  akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a  kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket a vásárlás  helyén vagy központi szervizünkben is átvesszük.
  • Ha a termékhez külön garancialevelet nem kapott, akkor  az AQUA OPTIMA KFT. által kiállított garancialevéllel és  a hibás termékkel a gyorsabb ügyintézés érdekében  forduljon a 1074 Budapest Dohány utca 36 alatti szervizünkhöz. 
  • Természetesen a hibás terméket a vásárlás  helyén is átvesszük.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 1142 Budapest, Komáromi út 39..Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti értékű, vagy a garanciális igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkon keresztül.
4. Miért gyorsabb a garanciális ügyintézés a dohány utcai szervizben?
Mert az üzleteinkben nincs lehetoségünk a termékek  bevizsgálására, javítására. Minden,  az üzleteinkben leadott hibás terméket átszállítunk  a 1074. Budapest, Komáromi út 39. szám alatti központi szervizünkbe,  ahol szervizeseink bevizsgálják, ha javítható javítják,  majd a javított vagy cserélt terméket visszaküldik  az átvétel helyére. Mivel nincs minden üzletünkben minden nap szállítás, a garanciális ügyintézés így  több nappal is meghosszabbodhat. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a központi szervízünkben (1142 Budapest, Komáromi út 39.) nincs lehetőség személyes termékleadásra! 

5. Mennyi a garanciaidő?
A garanciaidőt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük.

5.1 Garanciális ügyintézés
A garanciális ügyintézés során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap. 
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék az AQUA Optima Kft. tulajdonát képezi.

6. Mi az a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
6.1 Mi a Garanciális gyorsposta szolgáltatás?
Nem feltétlenül szükséges személyesen eljuttatnia  szervizünkbe a hibás terméket. Rendelje meg Garanciális gyorsposta szolgáltatásunkat és futárunk hozza  a hibásat, viszi a javított vagy cserélt terméket.

6.2 Hogyan rendeljem meg a garanciális gyorsposta szolgáltatást?
Telefonon a + 36 1 244-24-24-es telefonszámon, vagy e-mailben a garancia@aqua.hu címen. A garanciális gyorsposta megrendeléséhez  meg kell adni: 
  • termék nevét
  • termék hibáját
  • telefonszámot
  • a vásárlási időt, számlaszámot, garancialevél számát
  • címet, ahol a futár fel tudja venni munkaidőben a csomagot
  • egy napot, amikor a futár fel tudja venni a csomagot.
6.3    Mikor érkezik a futár?
Az ön által megadott napon 8 és 17 óra között  várható a futár, de nem kell egész nap otthon lennie,  mert a megadott telefonszámon érkezés elott 1-2 órával  egyezteti az érkezés időpontját.

6.4    Hogyan adjam át a futárnak a hibás terméket?
A terméket kérjük minden tartozékával együtt  biztonságosan becsomagolni, a garancialevelet - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt tartozékokról  egy listát a csomagban mellékelni.
A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni.

6.5    Kell fizetni a Garanciális gyorsposta szolgáltatásért?
  • A vásárlástól számított 3. munkanap után az ingyenes Garanciális Gyorsposta szolgáltatás nem érvényes, ha a termék külső, saját gyártói garanciális szervizzel rendelkezik. Ha mégis a Garanciális Gyorsposta szolgáltatást venné igénybe, ennek díja 4.990 Ft, amely tartalmazza az ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.  
  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék szakszervizzel rendelkezik, a termék visszaszállításának díja 1495 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Garanciális gyorsposta szolgáltatás csak br. 10.000 Ft feletti értékű termék esetén rendelhető. Ez alatti összeg esetén a szolgáltatás díja 1.990 Ft amely tartalmazza az ügyféltől való elszállítást és a visszaszállítást is.   
  • A házhozszállítással rendelt br. 10.000 Ft feletti termékek  jogos garanciaigénye esetén ingyenesen hozzuk a hibás  terméket, visszük a cserét vagy a javítottat. Ha a termék br. 10.000 Ft alatt van, akkor a Garanciális Gyorsposta költsége 1.990 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Ha a garanciális igény nem jogos, az oda-visszaszállítás  díja 30kg alatt 1.990, 30kg felett pedig 15.000 Forint.
  • Ha a termékhez gyártói  garancialevelet biztosítottunk, az oda-visszaszállítás  díja 30kg alatt 2.990, 30kg felett pedig 15.000 Forint.
  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti értékű és a garanciális igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Ha a terméket postai úton juttatta el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti értékű, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet terheli. 
  • Amennyiben személyesen, boltunkban vásárolta a terméket, de a Garanciális Gyorsposta szolgálatatást venné igénybe, összeghatártól függetlenül a Gyorsposta szolgáltatás díja 990 Ft. Ha a garanciális igény nem jogos, ebben az esetben a Garanciális Gyorsposta szolgáltatás teljes, 1.990 Ft összege kerül számlázásra. 
7. A 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik  a garancia?
 
A vásárlástól számított 3 munkanapon  belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük  vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot  magunknak a termék bevizsgálására. 3 napon belül  jelentkező hiba esetén is javasoljuk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében  a központi szervizünket keresse fel, mivel itt szervizeseink könnyebben meg tudják állapítani a hiba okát. A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 
Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni!

Amennyiben a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártó a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.

8. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő  tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,  CD) veszünk át.
  • Garancialevél (másolat is megfelelő).
  • Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.
9. Mik a garancia alól kizáró okok?
  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait  meghaladó teljesítményen történő használat,  a termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb  nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal,  szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy  a vásárló végzi és a hiba ennek következtében  keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső  események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.
10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes,  garanciális igényét a garancialevéllel érvényesítheti.

A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 

11. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében  nem működo, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer,  meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi  hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.
12. Visszavásárlás lehetoségei

12.1 3 napon belüli vásárlás esetén: 
  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni. Egyedi elbírálás alapján  azonban van lehetőség a termék árának levásárlására.  Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza,  ha nem tudjuk cserélni.
12.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:
  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem  tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. 
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne,  akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség  van a hibás termék értékcsökkenéssel  történő beszámítására.
Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad le szervizünkben vagy valamely boltunkban és a konfigurációt nem Az Aqua Optima Kft. szerelte össze, akkor 6000 Ft bevizsgálási díjat kell fizetni, mivel társaságunk végzi a konkrét hiba megállapítást, a hibás alkatrész beazonosítását.

Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.